Saturday, September 24, 2011

Jamuan Hari Raya Mahasiswa Bersatu

~~Woot Woot~~

Lamanya saya tak update blog.. Ok, this time saya nak update regarding jamuan raya Mahasiswa Bersatu IIUM..

20 September haritu, hari selasa, MB ada buat jamuan raya.. Saya pun tak reti macam mana nak bagi rating untuk jamuan tu.. Why? Cause saya lah Programme Manager nya.. Wah wah.. Sekarang dah pandai pegang jawatan lebih-lebih ya Naziha? Hehe.. Bukan saya yang calonkan diri saya ok.. Ni kepercayaan yang diberikan oleh orang atasan MB untuk saya mengendalikan Jamuan Raya MB yang first.. Ni program pertama MB yang stand on its own tanpa bantuan mana-mana agensi atau badan berkanun. Hehehe..

So saya nak cerita lah serba sedikit mengenai jamuan haritu.. Firstly, after para tetamu sampai, mereka diberi bunga api untuk dimain sementara menunggu semua tetamu datang..

Mansam, Ipen and Me :)

Seronok diorang main bunga api kan :)

After V.I.P dah datang, event pun bermula.. Doa dibaca oleh Mr. Ammar.. After tu, start makan-makan..

Ni group Suhail.. Eh2.. Anak rector ada sekali lah :)

Comelnya akak-akak ni :)

Tentera saya yang sangat setia menjaga makanan :)

Lepas makan, its games time!!! Time ni sangat seronok.. Ada tiga game yang dipertandingkan namely, Passion Show, Teka Lagu and Dance Chair..

Final, Mansam dengan ??.. errr ..

President Law Soc pun ade join main lah :)

Pastu apa ek?? Haa, ada 17 lucky draw.. Actually hadiah semua orang sama jek.. Tak ada budget maa.. Hehe.. Lepas tu ada tayangan video aktiviti-aktiviti MB yang lepas.. Lepas tu acara kemuncak, ada MB session.. Ada upacara angkat sumpah head-head MB..

head-head group angkat sumpah..

head-head kena tanda tangan after angkat sumpah..

Lepas tu upacara penyampaian hadiah dan sijil-sijil Hari Belia Negara..

Bahagianya Munir dapat hadiah :)

Waah2.. Shah menang la.. Muslim sejati la ni yek ??

Aniza menang as Muslimah sejati :)

After dah habis program ada post party untuk tentera-tentera saya..

Bunga api time!!

Sparkling Juice ok ni..

Ni tentera-tentera kehormat saya..

Saya sangat bahagia sebab dapat tentera-tentera yang rajin and dengar cakap macam diorang ni.. :)

Tu saja lah pasal entry ni.. Tak ada apa sangat pun.. Just nak share gambar-gambar.. Bagi saya jamuan ni sangat enjoy dan happy.. So kalau saya diberi peluang lagi untuk handle any program, memang korang semua lah yang saya akan pilih.. Sayang korang semua sangat-sangat.. Thanks a lot sebab dah banyak tolong saya dalam menjayakan program ni..:)

Pink couple.. haha.. Ipen kau abang aku kan.. so kenalah melayan adik yang cute ni.haha :)

Keri, Suhail, Akmal, Zakwan, Izzat, Munir, Azlan, Shahir, Ipen, Bieyl, Me, Afiq, KJ

Farid menyanyi lagu nazam lebaran.. Korang mampu??

Syafiq sangat tekun menjaga meja registration :)

Ni video semua gambar-gambar masa jamuan tu..

TQ guys sebab luangkan masa membaca entry ni.. :)

2 comments:

hAf|Z said...

waaaa!!!! shah ade laaa kat blog ni! huhu.. style2.. he3.. overall, cite kat blog ni psl jamuan ni mmg bez.. he3.. sy suka caption kat gmbr fared nyanyi tu.. haha.. btw, jamuan tu mmg gmpak.. meh cni bg rating.. 8.5/10... huhu... ok x?

Nazyha said...

ok..jadik laen bile name tuh jadik hafiz.. 8.5 ek??waaaaa.... menarik lah rating tuh.. hahaha.. ok. ape yg kurang 1.5 tu ek??