Friday, August 12, 2011

Motif Untuk Emo

Hye hye hye..

Korang tahu kan apa tu emo ? Emo ni bila mana kita rasa nak marah atau sedih atau geram.. Bagi saya, emo lebih kepada marah, tak suka dan rasa mahu merajuk. Hehe.. Gedik kan.. Saya rasa sayalah manusia yang susah nak marah atau terasa. Tapi ada stu ayat yang beul-betul saya tak suka dan akan membuat saya emo. So, kali ni saya nak share apa ayat-ayat orang yg bila saya dengar atau baca, akan membuatkan saya jadi emo:
"Macam ni lah Zyha"
" Macam ni lah member"
"Biasalah member dah lupa member".
Ok, kenapa saya emo dengan ayat-ayat ni? Sebab, ni menunjukkan yang saya terlalu sibuk sampai mengabaikan kawan saya sendiri, yang padahal, saya tak baik dengan dia pun. Selalunya, kawan-kawan lama yang akan cakap macam ni.. Kenapa perlu cakap macam ni ya? Sebab saya tak contact korang? Hello!! korang tak contact saya, ada saya bising ke? Korang pon ada life masing-masing kan. So, bila korang pun jarang contact saya, what do you expect from me? 24/7 mengahdap korang, message korang, gayut dengan korang?? Saya rasa, saya tak pernah terputus hubungan dengan korang. Sesekali saya teringat, saya akan message dengan ayat-ayat cute. Pastu mula lah saya dapat reply dengan ayat-ayat di atas tu. So konklusinye, memang saya tak akan lah contact korang lagi. Tapi hati perempuan kan. Keras mana lah sangat. Saya still message korang bila dah lama. Korang pulak nak emo dengan saya dengan tak balas. Ataupun, dah tukar number tak bagitahu. Haish.. Ragam manusia kan. Walau teruk mana pun kawan-kawan saya buat saya, saya tak pernah benci mereka. Sebab, saya rasa kawan-kawan lah memahami saya dan faham jiwa saya.

So readers, tolong jangan cakap ayat-ayat kat atas tu pada saya ok.. Saya akan emo automatically. Hehe.. Tak baik tau buat orang emo. Tuham marah. Ngee~~

Terima sebab sudi bace entry yang tah apa-apa ni. Tq!


4 comments:

aeidmn said...

mcm ni la ziha..haha

Nazyha said...

eda..mu sy jek kan.ahahahha

aeidmn said...

haha..ak nk test mu je..

athirah said...

angry bird .. huhu