Thursday, June 14, 2012

10 Tempat Idaman..

Hye!

I bet that semua orang dalam dunia ini ada impian untuk pergi atau melawat ke tempat-tempat idaman mereka kan?

Haa.. Kali ini, saya pula yang nak share tempat-tempat impian atau idaman saya yang saya teringin sekali nak pergi..

10. Colosseum, Rome..


Dulu tempat ni menjadi tempat pertama saya nak melawat, sekarang dah jatuh ke nombor 10 sebab encik kesayangan saya cakap, tak ada apa-apa yang menarik pun di Rome melainkan lukisan, lukisan, lukisan dan lukisan, so saya pun berubah fikiran.. Thank you abang!

9. Machu Picchu, Peru..



Don't ask why saya nak pergi sini. Saya memang suka tempat-tempat yang pelik :p

8. Rio De Janeiro, Brazil..


Hmm.. Apa ada di sini ya? Saya pun tak pasti. Saya tertarik nak pergi ke sini selepas saya tengak cerita cartoon Rio.. Macam menarik jek tempat-tempat dan orang-orang dalam cartoon tu..

7. Meteora Kalampaka Thessaly, Greece..


Semua mesti tertanya-tanyakan apa yang ada di atas tu dan siapa yang pandai sangat buat rumah atas tu? berdasarkan apa yang saya baca, di sini terdapat sekumpulan sami yang dah menetap di sini since 970 AD. Menarik kan..

6.  Grand Canyon, Arizona, USA.



Korang able nak berjalan kat skywalk tu? kalau able, jom pegi sama-sama :)

5. St. Petersburg, Russia..



Cantik sangat kan? Nak menangis tengok.. 

4.  Hamilton Pool Preserve, Austin, Texas.



Sangat menenangkan dan relax.. Nangis lagi!

3. Lake Moraine, Canadian Rockies..



Superb!

2. Maldives, Indian Ocean..





So heaven kalau dapat pergi sini!!! Honeymoon, enjoy, relax, lepak tanpa fikir sebarang masalah..

1. Venice, Italy!!!








Kota atas air yang sangat romantis!! Seriously serious, kalau dapat pergi sini, memang akan melompat-lompat macam kambing la kot.. Sangat suka, idam dan berharap dapat pergi sini one day..

Haa.. itu lah 10 tempat yang saya teringin nak pergi.. Kalau dapat pergi yang nombor satu atas ni, memang tak fikir apa dah, ambil luggage besar, sumbat encik abang, ct, baju than zasssss pergi honeymoon.. Wee~~
That's all folks.. Tq :)

No comments: