Monday, June 11, 2012

Risik Merisik Kerisik :p

.: Assalamualaikum Semua :.

First of all, saya nak cakap yang saya dah habis belajar!!! Yeay!! Doakan supaya result final exam saya haritu ok semuanya.. This is the beginning of my life.. Fuhh.. Sangat jauh lagi perjalanan hidup saya.. After this nak kerja, kumpul asset selagi boleh, balas jasa parents n family saya, buat semua orang happy, and mestilah nak kahwin....... Hehe.. Sebut pasal kahwin kan, ni saya nak cerita pasal merisik..

Minggu lepas, kakak saya yang sulong sudah dirisik oleh seorang jejaka yang tampan lagi bergaya.. Errrr... Encik bakal husband along, sile belanja topup sebab saya dah bagi credit kat awak ni :p..

Majlisnya simple jek.. Rombongan pihak lelaki hanya diwakili oleh 10 orang dan pihak perempuan pula hanya ahli keluarga terdekat yang dijemput. Kalau nak jemput semua, habis meletop lah rumah saya yang comel ni.. Pihak lelaki membawa 4 dulang hadiah (bukan hantaran tau, sebab ni bukan bertunang), dan dibalas pula dengan 3 dulang dari pihak kami.

Ni antara gambar-gambar yang sempat saya snap masa majlis tu.. Cekidoutt...

 Ni time tetamu baru sampai..

 Ni la bakal suami kakak saya :)

 Ni hadiah dari pihak lelaki..

 Along nervous.. :p

Tak teragak-agak tu.. Dapat cincin teros usha..

Hopefully, majlis pernikahan nanti berjalan seperti yang dirancang.. Saya doakan semoga mereka berdua ni berkekalan dan berbahagia hingga ke anak cucu.. Ameen.. :)

No comments: