Sunday, June 17, 2012

The Most Romantic Day Ever!!

Hye guys!!

Dua hari dah tak update blog ni kan.. Harini saya nak cerita mengenai hari yang paling romantik dan seronok untuk saya. 16 June 2012 akan saya ingat sampai bila-bila.. Mesti korang semua tertanya-tanya apa yang berlaku pada tarikh ini kan? Korang pernah dengar tak restoran nama 'Garden Lifestyle Store and Cafe' di Midvalley? For one, it was my first time tahu kewujudan tempat tu dan makan di situ. Thank you to my beloved abang sebab bawa saya makan di situ. Ya, it sounds like am such a kampung girl and 'jakun ' sebab tak pernah dengar and makan di situ kan. But for me, saya memang jujur if saya tak tahu and tak pernah tahu tentang kewujudan sesuatu benda tu. In a simple word, saya memang seorang yang 'JAKUN'. Hehe..

Ok.. Jom saya story mory sikit pasal restoran yang sangat romantisssss tu.. Masa mula-mula sampai, saya agak terkesima juga lah kan, sebab tak pernah jumpa tempat makan yang cantik macam tu. Than bila sampai saja dalam kedai tu, ada satu perasaan baru yang timbul. Saya pun tak tahu macam mana nak describe feeling tu. It's like, happy + excited + romantic + terharu = happy yang tak terkata!! Seriously serious for me tempat tu sangat romantik dan menenangkan.. Jom kita tengok gambar-gambar restoran tu..


 Ni view dari tepi.. Dalam sangkar burung tu ada piano.. Sambil kami makan, kami didendangkan dengan alunan musik dari piano tersebut.. Ada pianist yang mainkan.. Best :)



 Ni betol-betol view dari meja kami.. Atas tu mungkin lagi romantik kot kalau dapat makan kat situ .. Hehe..



 Ni pintu masuk restoran tersebut..



Haa... Ni sangkar piano tu..



 Hiasan meja.. comel jek kan..



 Ni kawasan dalam kedai tu..



 Ni la abang kesayangan saya!! I'm taken by him :)



 Muke lapar tunggu makanan :p



 I'm hungry!!! Harga makanan kat sini tak terlalu murah and tak terlalau mahal..



"Sila snap picture cepat-cepat.. Kebuloq tahap maxima dah ni!" :p


So, what say you? Biasa? Romantic? Tak best? Terpulang lah you guys nak komen apa pun, yang penting saya sangat happy dan gembira dapat makan kat sini.. Saya suggest tempat ni kalau korang nak pergi makan-makan yang bersuasanakan romantik dengan pasangan korang.. Thank you laling sebab bawa saya ke sini.. Love you!! Hehe.. Tq guys sebab sudi membaca :)

No comments: